Adding product to cart...
Brussels Expo

0 Product(en) in de mand

Uw mandje is leeg

Totaalprijs exclusief btw 0,00€

BTW 0,00€

Totaal 0,00€

Uw mandje is leeg
Fr | Nl | En

BRUSSELS FOODIE

Wie zijn wij?

Wie zijn wij?


BRUSSELS FOODIE coördineert alle cateringdiensten die plaatsvinden op de site van BRUSSELS EXPO.

We informeren u graag over de cateringmogelijkheden op BRUSSELS EXPO :

    Cateringpunten op de beursvloer

    F&B-kaarten

    Lijst van voorkeurspartners

    Catering op stand besteld via de webshop

    F&B Sampling


Hoe aanmelden?

Hoe aanmelden?


Als u een account hebt dat is vrijgegeven door BRUSSELS EXPO, log dan in via het portaal van BRUSSELS EXPO.

Als u een account hebt aangemaakt op onze website (portaal), kunt u rechtstreeks inloggen. Het is niet nodig om langs het portaal van BRUSSELS EXPO te passeren.


Hoe maak ik een account aan?

Hoe maak ik een account aan?


Een nieuw account aanmaken is alleen mogelijk voor B2B, projectdeelnemers ("beursdeelnemers") of standbouwers ("aannemers").

Vul je bedrijfsgegevens in, inclusief BTW-nummer (erg belangrijk voor ons).

Houd er rekening mee dat factuurgegevens kunnen afwijken van die van de eindgebruiker van onze producten.


Welke betalingsmethoden zijn beschikbaar?

Welke betalingsmethoden zijn beschikbaar?


Op ons webshop kan alleen worden betaald met een debit/creditcard. De betaling kan ten laatste 24 uur na het plaatsen van de artikelen in het winkelmandje worden uitgevoerd.

Enkel de BESTELLINGEN die VOLLEDIG VOLTOOID zijn, worden door BRUSSELS FOODIE verwerkt.

Ter plaatse geldt een CASHLESS beleid voor alle vaste cateringpunten van BRUSSELS EXPO (BESHOP 5, BESHOP 9, Café 6, Café 4, Hot Dog punten in hallen 1-3 en 7-9) of voor elk mobiel cateringpunt.

U kunt betalen met uw bankkaart of F&B-kaart.


Bestellingsprocedure

Welke producten kan ik bestellen op het Brussels Foodie-webshop?

Welke producten kan ik bestellen op het Brussels Foodie-webshop?


Op ons portaal heb je de mogelijkheid om drie soorten producten te bestellen:

    Food(besteltijd: van 24 tot 72 uur): Voor ontbijt, lunch of aperitief

    Drank (levering de volgende dag indien er slots beschikbaar zijn): Frisdranken, water, koffie, thee, bier, wijn en bubbels. Merk op dat we alleen artikelen van onze partners voorstellen. Alle andere producten die je wilt nuttigen/aanbieden aan het publiek zijn niet toegestaan.

    Non-Food ( besteltermijn: tot 10 dagen): Koffiemachines, waterfonteinen, glazen, BIO-bekers enz.


Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?


ALLE BESTELLINGEN MOETEN WORDEN GEPLAATST VIA DE WEBSHOP!

Na het aanmelden/aanmaken van een nieuw account moet je het project (beurs) kiezen waaraan je deelneemt. Kies vervolgens de artikelen die je wenst. Houd er rekening mee dat er voor sommige artikelen er een besteltermijn geldt die kan oplopen tot 10 dagen. Alle vertragingen worden vermeld in het beschrijvingsgedeelte van het artikel.

Bij het afrekenen heb je de mogelijkheid om de leveringsdatum, het leveringsuur, het halnummer en de naam en het nummer van je stand te kiezen.

Houd er rekening mee dat ÉÉN BESTELLING = ÉÉN LEVERTIJD. Je zult aparte bestellingen moeten plaatsen als je voor verschillende bezorgmomenten wilt bestellen.

Bijvoorbeeld: als je een ontbijtschotel wilt bestellen voor 's ochtends en broodjes voor de lunch, dan moet je TWEE aparte bestellingen plaatsen; één voor 's ochtends (ontbijtschotel) en één voor de lunch (broodjes). Er is geen beperking op het aantal bestellingen dat je plaatst.


Is er een deadline voor het plaatsen van bestellingen?

Is er een deadline voor het plaatsen van bestellingen?


NEEN, er is geen deadline voor het plaatsen van bestellingen. Ons webshop is open tijdens de beurs.

Het enige waar je rekening mee moet houden is de beschikbaarheid van tijdsloten voor een bepaalde leverdatum en de besteltermijn voor elk artikel in het bijzonder.


Waarom kan ik geen bestelling plaatsen voor een specifieke leverdatum/tijd?

Waarom kan ik geen bestelling plaatsen voor een specifieke leverdatum/tijd?


Dat betekent dat er geen bezorgmomenten meer beschikbaar zijn.

Onze standaard is 30 beschikbare plekken ('bezorgmomenten') per tijdslot, wat kan variëren van beurs tot beurs.

Als er geen bezorgmomenten beschikbaar zijn voor het gekozen bezorgmoment, staat het systeem je niet toe de bestelling te plaatsen.

Heb je overwogen om de bestelling een timeslot eerder/later te plaatsen?


Kunnen we de overschotten terugbrengen en terugbetaald worden?

Kunnen we de overschotten terugbrengen en terugbetaald worden?


NEE!

Vanwege de voedselveiligheid en het streven naar een betere service voor de overige klanten, kunnen we geen restjes (eten of drinken) accepteren, zelfs niet als ze nog verpakt/onaangeroerd zijn. Zodra een voedsel- of drankartikel ons depot/bereidingscentrum heeft verlaten, KAN het NIET worden geretourneerd.

Om voedselverspilling te voorkomen, raden we je echt aan om alleen te bestellen wat je nodig hebt. Als u dringend voedsel nodig hebt, zijn er winkels in de Brussels Expo-zone waar u voedsel kunt halen (afhankelijk van beschikbaarheid en variatie). U hoeft als exposant niet in de rij te wachten.


NON - FOOD: bestel- en retourbeleid

NON - FOOD: bestel- en retourbeleid


Voor sommige Non - Food artikels is er een bestelvertraging van maximaal 10 dagen. Sommige artikels zijn afhankelijk van beschikbaarheid en verdwijnen automatisch van het portaal. De prijs van het product dekt de huurperiode gedurende de beurs. De goederen moeten worden geretourneerd in de staat waarin ze werden geleverd! Neem in geval van defecten onmiddellijk contact met ons op.

Als de goederen in een andere staat dan bij levering worden geretourneerd, worden er kosten in rekening gebracht.

Retourneren: we verzamelen standaard alle NON - FOOD retourneerbare items (koffiemachines, lege vaten, CO2 flessen etc.) aan het einde van de beurs. Gedurende die tijd zijn jullie aansprakelijk! Op uw verzoek kunnen we de items ook voor het einde van de beurs komen ophalen.


Mijn bestelling is niet (volledig) geleverd, wat nu?

Mijn bestelling is niet (volledig) geleverd, wat nu?


Als een bestelling niet succesvol is afgeleverd, controleer dan eerst deze situaties:

    Was je ter plaatse afwezig? In dit geval hebben we een bon voor mislukte leveringen achtergelaten. Neem contact op met het nummer op het kaartje.
    Zijn er ontbrekende of afwijkende artikels in de bestelling? Ontbrekende items : dit betekent dat we door onvoorziene omstandigheden echt geen voorraad meer hebben. In dit geval willen we ons graag vooraf verontschuldigen.
    Andere items dan oorspronkelijk besteld: we hebben een soortgelijk artikel gevonden.

BRUSSELS FOODIE verontschuldigt zich op voorhand en zal de NIET GELEVERDE items terugbetalen. Als er verschillende goederen worden geleverd, worden alleen de geleverde goederen gefactureerd. In dit geval zorgen we ook voor een extra tegemoetkoming. Geef dit in beide gevallen aan op de afleverbon, onderteken deze en aarzel niet om ons een e-mail te sturen met de ondertekende bon als bijlage.


Is het mogelijk om de bestelling te annuleren/wijzigen?

Is het mogelijk om de bestelling te annuleren/wijzigen?


Ja, ALS

:
    NON-FOOD: 10 dagen voor de leveringsdatum
    FOOD: 5 dagen voor de leverdatum
    Dranken: 3 dagen voor de leveringsdatum

Stuur ons een e-mail met vermelding van het bestelnummer en de wijzigingen die moeten worden aangebracht.

Als een verzoek tot annulering/wijziging van een bestelling wordt verstuurd en buiten de deadline valt, is BRUSSELS FOODIE niet verplicht om actie te ondernemen, anders dan het leveren van de bestelling. Er wordt geen restitutie verleend voor het retourneren van een artikel dat ons magazijn heeft verlaten en aan je is geleverd. Voor elke annulering/wijziging van een bestelling kunnen kosten in rekening worden gebracht.


F&B-kaarten (Voucher)

Wat zijn F&B-kaarten/vouchers?

Wat zijn F&B-kaarten/vouchers?


Om de aankoop van eten en drinken voor organisatoren en exposanten op een beurs te vergemakkelijken, kunnen we Worldline-betaalkaarten leveren in een bedrag naar keuze.(max. € 150,-).

De servicekosten bedragen slechts eenmalig €1,50 excl. BTW per kaart en het gebruik is eenvoudig, snel en veilig:
    F&B-kaarten kunnen gebruikt worden in alle cateringpunten van BRUSSELS EXPO

Op het einde van de beurs wordt enkel de werkelijke consumptie gefactureerd.


F&B-kaarten/vouchers: bestel- en facturatieprocedure

F&B-kaarten/vouchers: bestel- en facturatieprocedure


Je kunt ook een kaart opladen die je eerder van de beurzen hebt ontvangen. Stuur ons in dat geval het kaartnummer(s) en het bedrag dat opnieuw moet worden opgeladen. Kaart opladen

Voor NIEUWE kaarten stuur je een mailtje met:

    de facturatiegegevens,
    het logo dat je op de kaarten wilt laten drukken,
    het aantal kaarten dat je wilt bestellen en
    de bijbehorende bedragen in euro's
naar: Kaat & Geoffroy


Recepties op stand, Personeel, Externe traiteurs

Aanvraag voor receptie op stand

Aanvraag voor receptie op stand


Als u een receptie, personeelsfeest, cocktail op stand, walking dinner, lunch of diner in een zaal van Brussels Expo wilt organiseren, raadpleeg dan onze BROCHURE.

Stuur een gedetailleerde briefing naar onze partners, zij zullen u een voorstel op maat doen voor uw evenement. Zij kennen de werkwijze op Brussels Expo.

U kunt ook een offerte AANVRAGEN door ons de details van uw evenement mee te delen:

Datum en timing

Aantal gasten

Budget

Speciale wensen


Facturatie

Hoe wijzig ik facturatiegegevens?

Hoe wijzig ik facturatiegegevens?


Er wordt één klantaccount aangemaakt op basis van het btw-nummer.

Als het bedrijf een nieuw btw-nummer heeft, maak dan een nieuwe account aan.

Als u de bedrijfsgegevens voor de facturatie wilt wijzigen, stuur ons dan een e-mail met het e-mailadres van het bedrijf en de gegevens die gewijzigd moeten worden.


Wanneer ontvangen we de factuur?

Wanneer ontvangen we de factuur?


ALLE facturen worden na de beurs verstuurd!

Dit omvat alle bestellingen die je via ons portaal hebt geplaatst en de extra diensten die je eventueel van ons hebt gevraagd (personeel en receptie op stand/stand).



Kun je het antwoord op je vraag niet vinden?


Stel een vraag
Droits d’auteur © 2024 Welcome to BRUSSELS EXPO. Tous droits réservés. - All Rights Reserved